loading...
شیراز موزیک
behnam.s بازدید : 77 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (2)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حسین فارس به همراه بهزاد زری به نام هموطن

 

( موزیک و تنظیم : حسین فارس / میکس و مستر : وحید فرهادی )

 

 

 

MP3 - 320 Kb/s

 

حسین فارس و بهزاد زری - هموطن

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir در تاریخ 1393/06/16 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا کار رو از لینک زیر بر روی سایت خودتون قرار بدید
http://amirkowsari.blogfa.com/post/25

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/06/15 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی؟ چند روز پیش یکی از دوستانم سایت زیر رو بهم معرفی کرد که باهاش تبادل لینک کنم من فکر کردم تاثیری نداره ، ولی بعد از این که وبلاگم رو توی این سایت و سایت های شبیهش لینک کردم هر روز بازدید وبلاگم زیاد میشه. خواستم این سایت رو به تو هم معرفی کنم . حتما تبادل لینک کن چون لذت وبلاگ نویسی توی آمار بالاست.
http://www.free-links.ir/


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد سایت موزیک چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 2,166
  • بازدید کلی : 63,216